Recenzie Vara in care te-am intalnit

Imi place sa citesc, dar se intampla sa dau si de carti care nu ma incanta in mod deosebit cum ar fi Vara in care te-am inatalnit de Jojo Moyes. Chiar daca o carte nu ma atrage continui sa o citesc pentru ca sper ca la finalul ei sa descopar ceva interesant (poate un punct de vedere la care nu m-am gandit pana acum) si tot timpul pe care l-am petrecut sa fie astfel rascumparat. Uneori pot spune ca a meritat sa o duc la final, alteori nu. Am doua prietene care atunci cand le spun ca am o carte de care trag sa o termin imi spun mereu sa renut, sa trec la altceva. Nu e genul meu sa renunt, poate pentru ca sunt o visatoare?

Jojo Moyes este o autoare care scrie pentru femei. Pot sa afirm acest lucru pentru ca tocmai am terminat cea mai noua carte a ei Vara in care te-am intalnit.. Prima parte a acestei carti este mai grea: multe personaje asupra carora nu se insista prea mult si la un moment dat am simtit ca le pierd sirul, in schimb partea a doua cat si a treia mi-au dat impresia ca au fost scrise de alta persoana. Mult mai cursive si astfel tema cartii a devenit mai placuta.

Merham este un oras de pe litoralul din sudul Marii Britanii, locuit in mare parte de oameni care nu doresc să tina pasul cu vremurile si sunt obsedate sa pastreze orasul la fel cum a fost intotdeauna. Un grup de boemi se muta intr-o casa din oras si nu sunt bine primiti de localnici. In schimb  Lottie Swift si Celia Holden, care crescusera ca doua surori, sunt intrigate de grup si petrec timp la casa Arcadia cu ele. Relatia dintre cele doua se destrama in momentul in care Celia  pleaca la Londra. Acolo il intalneste pe Guy si la ceva timp hotareste ca e timpul sa il prezinte si familiei. Prezenta acestuia din urma asupra lui Lottie este mai mult decat tulburatoare.

Jojo Moyes face un salt in povestea noastra cu aproape 50 de ani. Astfel ca o inalnim pe Daisy. Viata acesteia fusese perfectă până când partenerul ei decide că nu se poate descurca cu un bebeluș si pleaca lasand-o fara sustinere financiara si morala. Contractul de a renova casa Arcadia fusese stabilit cu mult timp inainte, iar Daisy decide sa onoreze contractul cu conditia de a se muta chiar pe santier.

Povestea cartii nu este doar in jurul transformarii acestei case intr-un hotel de inalta calitate ci si in jurul lui Daisy care trebuie sa mearga mai departe cu un copil abia nascut de cateva luni. In sufletul ei inca isi asteapta sotul sa se intoarca acasa, dar tarziu realizeaza ca aceasta intamplare a schimbat-o si ca nu mai poate sa revina la vechea Daisy.

Cele doua transformari sunt frumos impletite de catre Jojo Moyes, iar daca sunteti in cautarea a ceva de citit intr-un weekend relaxant sau duminica dupa-amiaza, aceasta este o carte foarte buna pentru dvs.!